WE LOVE CHEAP

Hahaha alltså...Tele2´s reklam med "We love cheap" haha.. jag kan inte koncetrera mig när jag läser bloggar eller på aftonbladet.se till exempel! Den är så rolig så att jag måste kolla på den och fnittra haha

Sitter förövrigt i Nicoles säng just nu med datorn i knät, mobilen här brevid som spelar musik. En 1½l loka flaska och en godispåse som väntar på mig i köket. Orkar inte äta det just nu. Åt nämligen falukorv med spaghetti för typ, 1½h sen.
Skulle egentligen ha pluggat, tog upp häften och såg hur jäkla mycket text det var och hur små bokstäverna var så jag sket it. Skulle ha somnat om jag gett mig på det! Vilken jag iofs ändå känner för å göra nu hehe
Ska nog ta en sån..powernap innan det är dags för fest.

Undrar vad alla andra har för sig ikväll? Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0