eftermiddagen

Tjipp!
Här sitter jag och äter två knäckebrö mackor. Har ni smakat knäckebröd med kanelsmak?? Huuur gott som helst! Och så ett glas nyponsoppa till.

Jag var på möte i skolan idag. Sitter med i projektgruppen som ska annordna tillställning för MKV* och MKVs 30årsjubelium - ska bli riktigt, riktigt kul!

Imorgon ska jag upp halv sju. HALV SJU!!
Jag har liksom vaknat vid 12-13 sen jag kom hit (förutom de senaste dagarna då jag kämpat mig upp vid 10...)...men HALV SJU! Och sen så är det meningen att jag ska vara pigg på mötet som vi ska på!!
Och uuuutöver det så ska jag på lektion senare på eftermiddagen. Skjut mig bara.
Jag var tvungen att fråga mina klasskompisar om det är mörkt vid sju tiden, och det är det tydligen!! Skit skoj.

Men jag ser framemot samarbetet som börjar imorgon, ett ganska så stort steg faktiskt :)

Oh well. Snart kommer Nicole hem och då ska vi laga middag!

Puss och hej.



* MKV är en förkortning på Media - och kommunikationsvetenskap, alltså programet som jag läser.

Kommentarer
Postat av: Fjalar

En man hade tre söner och varje son hade en syster, hur många barn hade mannen?

2008-10-01 @ 19:05:52
URL: http://notalljokesarefunny.blogg.se/
Postat av: Ishmaeil

oki, en svårare. När står kungen på en fot?

2008-10-01 @ 20:53:41
URL: http://notalljokesarefunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0