en lista

Hitta den här listan hos engla.

Humör: Pigg!!
Gjort: vaknat, ätit frukost, åkt buss till skogskyrkogården och därifrån bil upp till Norrahammar, haft ett möte och åkt tillbaks, pluggat och klockan är inte ens 10!!
Planer:  blogga klart, surfa lite, äta en extremt tidig lunch, gå ner på stan för att nu har alla mina leggings gått sönder, överföra pengar till mitt konto, betala hyran (jag vet, lite sent) och så lektionen får vi inte glömma!
Ser på: har ju ingen tv...så, min dator och böcker?
Lyssnar på: En iPod med högtalare som spyr ut mer än 300, väldigt blandade låtar.

Läser: anteckningar, "massmedier- en bok om press, radio och tv"
Dricker: Kaffe, vatten och lite starkare grejer senare

Äter: Allt och mycket.

Bästa: Att jag fått så mycket gjort innan klockan slagit 10 och att det förhoppningsvis blir utgång senare! Och självklart, det vi kom fram till på mötet idag. Fatta att jag ska skriva en offert, en riktig!
Sämsta: Oj, mycket. Hyran måste betalas in, kursen som ställts in måste ersättas, ett samtal till fastighetsskötarn måste fixas.
Barn:  Har jag inga av?
Väder: Ganska så grått..väldigt höstigt. Men det verkar spricka upp lite.

Nu ska jag ta och woka lite!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0