en pistol mot min tinning

Allltså...HAHAHAAHAAHA!!!! HAhahahahahahaha HERREGUD!!
Satt och surfade runt på youtube och hamna som vanligt på gamla 90tals låtar.
Det ena ledde till det andra och jag hitta THE MOFFATS. Ååååhåhåå, mina älskade moffats.
Jag lkan väl tillägga att jag var kär i vartenda pojkband under hela 90talet. Det kan de som känner mig skriva under på. Även de som var inne i mitt sovrum (posters all over) haha

Men alltså...jag la min favorit Moffats låt och kollade på videon. De här är alltså tre killar jag var heeeelt kär i.
Vet ni vad jag ser idag? TRE SMÅ FULA POJKAR!!
Jag känner mig äcklig!! Hahaha..riktig jävla PEDDO. Det här borde vara helt olagligt.
Sen blev inte saken bättre av att jag började kolla in Aaron Carter (som jag också självklart var kär i)...det där...alltså...nej....men jo...men alltså...DET ÄR JU ETT LITET BEBIS!!!!( i för stora skor)

   

Jag borde skjuta mig i skallen. Nu.

Kommentarer
Postat av: ilham

bäääääääääääääääääääästa kändisen!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-10-27 @ 20:10:54
Postat av: iiii

HAHAHAHAHAHA!!!



bra att du har insett att du e pervers!

2008-10-27 @ 21:53:30
Postat av: fabbe

Hahahh skorna!!

Bästa Aaron carter!!

2008-10-28 @ 14:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0