fattig student, in deed!

Hello there!

Lektionen idag var skit rolig. Första delen var väl helt Ok men andra delen kollade vi på American Beauty - helt sjuuukt bra! Hahahaha
Men vi har inte sett hela ännu. Nästa vecka. Nästa vecka.
Nästa vecka.
AAALLT ska vara klart nästa vecka. Och jag blir galen.
En hemtenta. En salstenta. Utsällningen ska fixas klart. Och så har jag jobbet med marknadsföringen. Så ska jag hinna gå ut en sväng imorgon. Och så ska jag självklart hinna vara i Södertälje från torsdag till söndag eller måndag.
Yes.

Snart får jag mina satans pengar från CSN. Just nu är jag så fattig att det blir en utmaning för mig att inte gå runt och vara hungrig imorgon - så pass! Haha!

Nej, nu ska jag se till att jag får något nyttigt gjort. Såå som att plugga lite, kanske?

Gonatten sa katten till blatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0