Inte så sjuk trots allt

Satan vad illa jag kände mig när jag skrev senaste inlägget.
Det var första gången jag kände att; shit, jag håller nog på å bli sjuk!
Har alltid tyckt att det var det larvigaste innan..men det kändes lite så då, för det gjorde ont i hela kroppen och jag var seg som få.
Men sen så ringde Marcus och sa att vi skulle till Kim för att kolla på de fem senaste avsnitten av Gossip girl. Så vi gick ner och ut, mötte honom ute i regnet, gick till vip och köpte massa choklad och godis och så gick vi mot Kim!

Jag hann se en halv säsong av Gossig girl här i SVerige... och nu kollade vi på de avsnitten som precis gått i USA. Men jag hängde med preeetty well.
Jag kollar mest för killarnas skull, om jag ska vara helt ärlig. Och kanske lite för kläderna med.
Jag vet vad jag drömmar om inatt i alla fall! Hehe.

Nu ska jag hoppa in i duschen. Sen ska jag längta till morgondagen av två anledningar:
1, lektionen!
2, att jag kan få säga "imorgon är jag hemma i södertälje!!"

Yeei.

You know you love me
Hehe
Gonatt kära vänner!



Ps: Idsala, jag ska våldta dig den här helgen!!

Kommentarer
Postat av: ii

du är alltid välkommen!

2008-10-16 @ 22:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0