kärlekspannkakor

hej
idag efter skolan så såg jag att jag fått mail från arla.se - det är klart att jag är medlem där!!!
Haha..det var en period då jag var BESATT av denna sida. Det kan vissa intyga hehe...
I alla fall, och då halka jag in på ett crepes-recept och blev helt sjukt sugen på pannkakor.
Så när Nicole kom hem så fråga jag henne om hon gillar pannkakor? Och det gjorde hon!!
Så då var det bara att sätta igång.
Jag har gjort det en gång tidigare.
De blev godare denna gång!!
Vi åt dem med Nutella.
MMMMMMM.
Vi gjorde varsinn sån, pannkakan-fortfarande-på-stekpanna-smällt-nutella-på.
Det var gott.


Nu ska jag duscha.
Ta nytt piller och lägga mig i sängen. A redan. Sov ganska mycket.
Måste sova mycke idag med eftersom jag har lektioner hela eftermiddagen/kvällen imorgon!!
I 6½h timmar rättare sagt!
Myyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyys.
Men sen blir d Paaaaaaaaarty - PARTY!!

Gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0