krånglig natt

Jag la mig ganska så sent igår.
Men när jag väl la mig så hade jag många tankar i huvudet så jag låg och tänkte ganska så länge. Sen råka jag somna och börja drömma om Blondinbella som sa åt mig att vakna och fortsätta tänka på det jag tänkte.
Jag kämpade med att slå upp ögonen, menjag var sååå tröööött. Ändå sa hon att jag skulle upp. Jag minns att jag tänkte "Faaaaaaan vad trött jag ÄÄR!!"
Sen slog jag upp ögonen i allra största dramatik. Och såg att jag hade sovit i två och en halvtmma. Så jag somna om. Å så fortsatte det igen, kände att jag bara var tvungen att vakna för att tänka klart.
När jag slog upp ögonen så var det ljust.
Äh, ge mig nu Zalga..sov bara. Det var det jag tänkte.

Till slut hade jag sovit i sju timmar och då tyckte Zalga att det var dags att stiga upp minnsann.
Jag tror att det beror på all godis jag åt innan jag la mig, hehe.
Men jag log kvar och halvsov i 1½ h..det var gott.

Jag undrar lite vilka det är som läser min blogg.
Jag vet med ungefär 100% att minst en, kanske kanske två st läser min blogg dagligen. Men min statistik säger att det är ganska så fler.
Men, vilka är ni då?
Det är del som "tittar in, lite å då å då" men jag vill gärna veta vilka ni är också!
Inte för att jag tror att det är någon som skriver och säger vilka de är, man ska ju helst smyga med allt här ;) haha

Jag får helt enkelt gå omkring med min ovisshet!

Tjipp.

Kommentarer
Postat av: Fabbe

Jag är den säkra va?:D

2008-10-07 @ 12:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0