mat äta mat äta mat äta mat äta mat ääätaaaa

nuuuu ville jag bara säga att jag skriver med en hand, eftersom jag håller io min kladdkaka i den andra handen. det är för övrigt min tredje kladdkaka idag!! eller har jag ätit 4 st?hmm...
nyss åt vi middag iaf. hon åt fiskpinnar me ris å jag en sån portionslasagne, som tog 45 min i ugnen att värma upp!! jag var så hungriig så nu är hela min käft bränd!!
fatta vad gott att bita å läpparna när de e brända...men jag ska låta bli!!

när vi var på hemköp (som e äckligt dyrt) så hade vi lite beslutsångest. jag frågade om hon ville ha falukorv..
- falukorv?....va e de?
Lååång, lååång pinsam tystnad.
- vet du inte vad falukorv e?
- ... äre den tjocka korven??

nu ska jag äta klart min kaka...och kanske ta en till!!Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0