min fantastiska helg

Hej å hå
nu är helgen slut.

fredagen alltså...heeelt galen. Om jag säger såhär: jag har ingen som helst aning om hur jag tog mig till klubben och att jag har blåmärken i princip hela kroppen och att halva jackfickans innehåll är borta. Ja, då var det galet.
Fyfan alltså.
Förfesten hos oss var helt gryymt rolig. Men klubben alltså, vi har träffat de flesta igen från i fredags och alla säger samma sak "jag var ensam och leta efter er" hahaha
Alla leta efter alla.
Vi var på Sliver, så det var inte så lätt att hitta. Speciellt inte då det var första gången för de flesta...

Efter det att vi kom vid tre tiden (efter mcdonalds besök m.m.) så satt jag och rania och prata i typ två timmar. Haha..helt stört. Nicoles syster är 17 så hon kom inte med oss ut utan däcka hemma - med mobilen under örat. Då alla i princip, lämna mig och stack till donken så kom ingen in i lägenheten...trots att de ringde på dörrn, banka sönder den, skrev i brevinkastet, ringde mobilen.
Inget svar.
Efter någon halvtimma så måste de ha upptäclkt att jag inte hängt med dom hem från klubben och då passar dom på att ringa mig...för det är ju jag som har nycklarna. Haha
Ialla fall..hon sov riktigt djupt. Hon vakna inte ens då vi prata alltså, rakt över huvudet på henne.

La oss vid fem och vakna vid nio för att prata. Jag hade panik över alla minnesluckor så jag kunde inte riktigt sova.
Så efter fyra timmars sömn så tyckte vi att det var lagom att gå upp.
Vi gick runt på stan. Sen gick vi och satte oss på Kaffe Pause och åt deras äckligt goda sallad.
Jag fick då reda på affs match och blev så jävla arg och svor åt alla som sa något illa om laget. Och det var inga snälla svordomar I tell you.

Vi satt där i typ två och en halv timma eftersom vi var för sega att promenera hela vägen hem. (Max 10 min avstånd)
När vi kom hem så däcka jag och sov i nån halvtimma.
Senare mot kvällen träffa vi Marcus och gick till Kim där även Kristian va och kolla på senaste Gossip girl. Efter den kollade vi även på Batman, den nya...igen.
Jag sov igenom sista delen.

Grymt jobbigt att promenera tillbaks i regnet och kylan. Gryyymt.

Igår då?
Hmmm...
Jo vi fick ganska så bråttom till skolan eftersom Kristian och Kim vänta på oss där med bilen som skulle ta oss till a6. Jag typ..höll på att dö de timmarna vi var där. Tjejer och shopping, ingenting för mig. Jag klarar bara av de vanliga tjejerna hemifrån. Inga andra. Panik!!
Vi tog oss i alla fall hem efter att fått stå och vänta på bussen i en halv timma eftersom samora vägra hämta oss med bil. Men att komma hem till oss för att äta var mer Ok:p
Hemma lagade världens godaste lasagne. Det var hur god som helst.
Sen så fixa Nicole kladdkaka.
Och vi satt och prata i timmar efter det. Ranias kompis joina oss också.
Och garva...aaaaallltså, fyfan. jag har hört folk med jobbiga läten då de skrattar...MEN INGEN SOM RANIA. Heeeeeelvetteeee. Vi garva åt hennes garv i en halvtimma.
jag lyckades även leta fram min kamera bland all as garv och filma..Men vi tystnade ganska så snabbt efter det.

Vid midnatt gick vi ut och promenera vid munksjön, men bara fram tilll bron - över bron- och tillbaks.
Hur mysigt som helst.
Sen kom vi hem och somna.

Imorse så åkte de två flickorna. Hur söta som helst.
Det var varit en rolig helg, men jag längtar så mycket till nsäta helg då jag är i ÖSdertälje igen!!! YAI.

Fyfan, jag drlmde att ilham ringde mig och sa att Sofia inte ska förlova sig med Fabian längre utan med sin kusin. KUSIN!!! Jag blev så ledsen att jag började gråta. Och de skulle ha förlovningsfesten som hon och Fabian skulle ha.
Det var en skön känsla imorse när jag vakna och upptcäkte att det bara var en dröm.

Nej, nu ska jag sluta.
GOD MORGON PÅ ER!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0