Min morgon

GOD MORGON!!

Fan jag skulle ha lagt mig tidigare igår. Det är inte varje dag man är helt slut redan vid nio, man ska passa på och lägga sig redan då!
Men jag hade ju besök av de där kärringarna. Jag sa till och med åt dem att gå hem. Men de gjorde inte det, hehe.
Kunde iofs ha lagt mig direkt efter att vi skjutsat hem Sibar, men nej nej.. jag var ju tvungen att glo på TV!
Men gött var det, att få ligga på en soffa och bara softa.

Och imorse då? Haha..självklart borrades det väldigt väldigt tidigt. Och jag blev väldigt väldigt irriterad.
Är inte det det värsta sättet att vakna på? Om det är någon som låter hemma så är det bara att be dem att knipa igen, men det går ju inte med borrningen.
Jag gav inte efter utan försökte sova om. Men det är ju omöjligt. Så jag gick upp och självklart slutade de borra då:)
Men min syster hade redan bryggt kaffe till mig så det var bara att gå upp.

Idag ska jag softa typ hela dagenn. Jag ska laga en syriansk rätt som jag aldrig innan gjort. Har iofs aldrig gjort något från vårt kök...ska bli spännande att se hur det blir! Jag och mina systrar är ju ensamma hemma så man får väl  ta lite ansvar hehe.

Hörs snart igen! Pss



Varför är jag inte i Jönköping när det snöar? VILL OCKSÅ!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Menar du verkligen att du gillar snö?



Suck..sol, sol , sol, sol



Trevlig helg!

2008-10-31 @ 17:55:42
URL: http://javcarbaloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0