Morgonstund har guld i mund?!

Humör: Vädret är TOPPEN. Men jag är lite trött nu eftersom jag precis stigit upp.
Gjort: Kissat och startat datorn.
Planer: Ska till Antagningen på skolan idag för att fixa min sista kurs och dessutom söka till nya kurser till nästa termin! Sen är jag väl UTE någonstans fram till min lektion på eftermiddagen.
Ser på: Min skärm på datorn

Lyssnar på: Ljudet av Nicoles skor som hon sätter på sig, det första hon gör på morgonen för att väcka mig.
Läser: Gamla anteckningar och feta kompendium
Dricker: Kaffe och vatten troligtsvis.

Äter: Pannkakor från igår, till frukost. Sen får vi se vad jag gräver fram för frukost.

Bästa: VÄDRET!
Sämsta: Att det var jobbigt att somna igår och att det var jobbigt att vakna imorse.
Barn: Har jag inga av.
Väder: Fiiiiint. Men det är säkert superkallt ute.

Jag vill äta frukost.
Men igår flög en fluga (BAMSESTOR) in i köket. Jag skrek åt Nicole att komma och hjälpa mig. Men hon garva bara åt mig.
Så jag fick möörda den med min kalender och sen när jag skulle ta bort den så hängde den kvar med sitt slajm.
Jag skrek. Hon skratta.
Jag slängde den i diskhornet, fråga mig inte varför.
Och så sa jag: DU tar bort den här imorgon.

Eh, hon har precis gått ut härifrån och flugan ligger kvar.
Antingen hungerstrejkar jag som henne eller så skiter jag i det och slår mig i huvudet och plockar upp den.
Jag tror på det sistnämnda!!
Hungerstrejjk?!PFFFFF


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0