PANNKAKOR ÄTS HELA VECKAN

Tjohej!

Var ute och promenerade i en timma ungefär, hur skönt som helst!!
Inte för att vädret var det bästa, duggregn. Gaith betyder duggregn, det visste ni va? Eller var det Makdessi som gjorde det?

Anyway.
Verkar som att alla är upptagna när jag äntligen kommer hem! Speciellt helgen.
Antingen jobbar de eller så GÅR DE UT MED DERAS ANDRA KOMPISAR (som din mamma förresten, BETALAR för att de ska hänga med dig, IDSALA)
Ilham, vad ska vi göra på fredag?
Om du säger att vi ska promenera bantarrundan så hugger jag din hals.

Min biljett är köpt nu i alla fall. Alla får mer än gärna möta upp mig på Södertälje Syd med pompa och ståt - heter det så?
Halv tre är jag framme!

Snart kommer NIcole hem och då ska vi (läs; jag) laga pannkakor.
Gott.
Gonatten.

Kommentarer
Postat av: ilham

promenera bantningsrundan :D?

2008-10-14 @ 20:01:38
Postat av: Idsala

din tönt! jag va ju den enda som kunde va me dig! det e inte förrens helgen efter som ja ska va me dom! men om du inte vill så får du jättegärna vara med ilham en heeeel helg!!

2008-10-15 @ 22:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0