Söndagsmys

Här sitter jag och har det mysigt.
Satt i köket innan enda tills jag koppla på tanken av mig liggandes i sängen istället.
Tror nog att halva Sverige gör det just idag. Söndag, "storm-väder" brukar innebära ligga-i-sängen-med-en-datorn-och-mycket-mat"
Just nu bearbetar jag fram en hungerkänsla. Jag har nämligen fått mat skickat hit av Gabriellas mamma.
Hur snällt är inte det? Jag dör, älskar sånt.
Det är iofs sånt som jag inte brukar äta, den ena grejen har jag aldrig ätit innan. Men MAT SOM MAT!
OCH MAT ÄLSKAR VI!

Ilham visa mig att jag kunde använda mina mobilhörlurar till datorn. Fantastisk teknik det där.
Haha.
Så nu sitter jag och åternjuter den minimala musiksamlingen jag har, som får mig att tänka tillbaks till mina första
veckor i lägenheten.

Idag, nu saknar jag mina föräldrar mest på hela jorden. Det har gått oförskämt lång tid sedan jag var hemma.
Men snart så. Snart!

Mat, här kommer jag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0