Svar på era kommentarer, you bitchees

Det finns tydligen en öönskan att jag ska svara på era kommentarer!
Fabbe till din fråga om VARFÖR jag har en tvättmaskin mitt i allt? Aa vet du inte det så är du inte min syster. Jag ska tatuera in en tvätmaskin i hjärtat på mig.
HAHAHA.
Och din fråga om varför vi lämna pappa i min dröm? JA, du..inte för att jag kan gå tillbaks och fråga mig själv och er andra hur vi tänkte när "vi lämnade" honom när det i var han som lämnade oss då det var viii som kom bort. Han vägrade lyssna på mina vägbeskrivningar helt enkelt!!
Och jag var till och med arg på honom när jag vakna! Hahaha.. Det gör ju mig lite mindre känslig till allt iofs, behöver inte sakna honom så mycket :)
HAha fett synd.
Elisha: Sina? Pojkvän? Jag tar flyget med min låda med knivar hem NU!
Ilham: NEJ! På fredag ska vi gå och kolla (och lyssna) på Daniel Boyaciougli aka Hermes Saliba i Assyriska föreningen (ditt andra hem)!!

Så, jag har väl svarat på dem senaste i alla fall.
Nu ska jag ringa mina föräldrar och tacka dem för mitt utseende!
Gonatt!

Kommentarer
Postat av: fabbe

hahah nu vet ja inte riktigt om jag förstod rätt med din pik men varför inte en torktummlare isåfall?:P

2008-10-15 @ 21:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0