TORSDAGEN DEN SEXTONDE OKTOBER TVÅTUSENÅTTA; TJUGOETT OCH TRETTIOÅTTAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Go kväll kära barn!!

Här sitter jag och är lagom mätt av all godisätande.
Dagen har varit bra. Lektionen var dock inte alls så bra som jag hade hoppats på. Av två anledningar, två anledningar som är heelt onödiga för er att veta. Hehe.
Jag sov ganska så djupt,. trots mardrömmar om folk som spyr. Det är typ...andra natten irad jag drömmer om spyor - visst är det mysigt?
Jag vakna inte ens när Nicole gick upp.
Men till slut vakna jag till liv, åt frukost och precis då jag bestämmer mig för att börja fixa till mig så kommer jag på en sak som jag skulle ha gjort igår kväll!
Satanaa perkele vad jag svooor.
Jag mailade i alla fall iväg allt i tid och fick helt enkelt bort priotera mig själv. Fatta, att JAG gjorde det?! Ehh.

Kom i tid till lektionen, trots att jag inte stressat såhär mycket på, typ...år.
Saknar mitt hektiska liv!! Jag blir galen av det här.
Men det är en annan femma.

Jag har funderat så mycket idag och kommit fram till mycket faktiskt. Men känner mig inte så sugen på att dela med mig.
Men det är också en annan femma.

Ska fortsätta med min dag istället.
Gick till bibblan där jag träffa Sandra mellan tidningshyllorna. Hehe. Sen lämna jag henne, trots att hon bad och böna om att jag skulle med henne til kafeterian. Men jag är ledsen, är ganska så allergisk mot såna som inte klarar av att gå in på allmänna ställen utan att någon ska hänga med. Ledsen som sagt.

Gick istället upp till Nicole som satt på övervåningen. Sa hej. Gick hem. I regnet.
Fixade pasta och kyckligen och sen kom NIcole och Kristian och Kim och Ashur. Och vi hade det trevligt.

Sen gick de. Jag och Ashur lämnades ensamma. Och jag pratade mest om hur kul jag hade det när tjejerna var här. (Har faktiskt inte träffat ashur sen dess!) och han sa det IGEN om hur chockad han blev över hur jävla kul vi har tillsammans.
Vi har jävligt kul. Är jag med rätt personer så är jag on fire, hehe.

Sen var han tvungen att gå så jag gick ner med honom och gick till hemköp och handla ganska så mycket godis. Hehe.

NU sitter jag här. Och tjipp och hej och tjooo!!
Jag är hög på all socker!! JAG borde inte vara det eftersom det enda jag ätit de senaste två månaderna är FETT OCH SOCKER:
Ät fett och socker tills du spyr sjunger han ju! Men spytt har jag itne gjort ännu, så än så länge får jag äta mera sånt. Hehe.

Pratade med mamma innan som hade fått för sig att jag skulle komma fram till Södertälje vid sju på kvällen då hon planerat att fixa maten då.
Jag har beställt TABBOLE (OCH NEJ IDSALA DU FÅR INTE KOMMA HEM TILL MIG FÖRRNS VID NIO!!) men pappa fråga om jag inte ville ha något till.
Nej sa jag.
Jo men lite kött vill du väl ha.
Njaa..nej, jag är nöjd med tabbole.
Men fisk är gott till?
Okej okej, bara för att du vill ha det då.
Hehehe.

Så fisk och tabbole imorgon (tabbole: persilja, lök och tomat smått smått hackat. Massa citron, salt och stark röd paprika = himelskt gott)
Hon skulle försöka hinna laga maten då hon tar lunch på jobbet. Jag skulle egentligen kunna vara snäll och säga typ "men vi kan käka det till middag så fixar du det efter jobbet , i lugn å ro" men jag sa
Du får faktiskt fixa det, jag tar bussen 10 och ska åka i 4.20 h!! Jag kommer att bli svinhungrig!!
Men ta med dig frukt!! Gör en macka??

HAHAHA frukt?! Fruuuukt?! HAHHA.
Stackars kvinna som tror att jag ätit frukt eller grönsaker på senaste tiden. Hehe.
Hon kommer att hänga mig.


Okej, jag är jävligt hög på socker. Läs inte. Du har läst för mycket.
Jag ska bara tvätta ansikte och hoppa in i pyjamasen och lägga mig på min säng..ehm..min madrass. Hehe

Pusselipuss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0