idaaaag har jaaaaaag

Guten morgeeen
Här sitter jag och kollar på Våra bästa år. Hehe.. det är bra.
Vad har jag haft för mig då? Sist skrev jag att vi skulle få pannkakor va?
And so we did. Det var väl i förrigår..
Seen så kom Sibar hit för att äta maaat och sen gick vi ner på stan för att träffa Frans. Och sen handla vi lite godis och sen gick vi till min kusin och Gina och var där hela kvällen.

Och igår?
Jo juste..igår åkte jag och Sibar och moster (Sibars mamma) till SKHLM centrum. Hehe..lite kul att de gjort om det till skhlm, som sthlm.
Lite häftigt att den lilla byrån som jag praktiserade i skulle ha gjort om hela den här förändringen, egentligen. Men sen så blev centrumet uppköpt och bla bla bla..
Anyway.
Hittade inte så mycket. Skulle inte handla något heller, ville bara dit för å göra något.
Men jag gjorde ett misstag och gick till topshop. RAKA vägen till skorna. Jag slängde inte ens en blick på kläderna.
Skorna. Klackarna. GOD!!!!
Alltså...det går inte ens att beskriva.
På riktigt.
Testade ett par Nine West (fast i Oasis/Warehouse butiken) som också var skyhöga.
Mama mia...

Sen åkte vi till dom och åt en jättegod soppa. Sen kom hit och fika med våra mammor. Sen åkte vi fyra plus lillsyrran till Ica Maxi (älskar det stället) och träffa typ..halva Södertälje.
Vad gjorde vi sen då? Juste vi kom hem till mig och bara hängde.
Fixade en sallad som var så god att Idsala och Sibar grät. Hehe.

Idaag har jag kollat på tv hela dagen. Ganska så mysigt.
Snart ska jag till mormor och morfar för att äta. Mormor har gjort min favoritsoppa. Sen ska jag träffa Johan över en fika.
Min mamma gillar Johan för att han kan ha kontakt med sina tjejkompisar trots att han har tjej. Eller hon gillar hans tjej för att hon inte är en svartsjuk typ.
För det finns såna iiiidioter som inte klarar av sånt.
Haha


Nu ska jag klä på mig och dra till mina favvo gamlingar!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0