Vilket härligt väääääder vi har!!

Hallå hallå!
Vilken toppen dag!!
Idag har jag fått lite gjort och inte suttit hemma så mycket, vlket har varit helt fantastiskt sköönt.
När jag var påväg ut så kom jag och tänka på att jag itne fått min post som jag väntat på i typ, tre veckor eller nåt!!
Jag blev arg men koppla att kuvertet har mot all förmodan fastnat i brevinkastet? Å DET HADE DEN!!
YEeeei.
Tror inte at jag behöver ett enda skit av det NI har skickat, Fabbe. Men what the hell.

Jag tog med mig brevet till skolan där jag mötte upp Nicole å gänget, eftersom jag hade så bråttom. Öppna det där och det första jag ser är ett foto på mina två yngsta systrar då de var pyttepyttesmå och började asgarva. Hahaha..som om jag skulle glömma bort dem eller nåt!!
Å nu, lite senare såg jag att de skickat med ett foto på mig då jag gick i typ...ettan? Skit kuL!!

Efter skolan så samlade vi ihop ett gäng och gick för å käka på det nya stället här i Jönköping. Blev riktigt besviken.
Lite för att maten inte var så god men mest för att jag åt så lite. Och för att jag tänkt så lite på mat idag. Inte bra.
Har det gått lite för långt då en tjej (somjag träffat, typ...fyra ggr?) kommer fram till en och säger "Jag drömde om mcdonalds inatt och DU var den första personen jag tänkte på när jag vakna!!!"
God, för det första...snälla, tjejer? Sluta dröm om mig.
För det andra så gillar jag inte ens McDonalds. Jag ville bara ha mat den kvällen!!

Hehe.

Efter maten så gick jag till Nicole, som lämna mig där bland alla (snälla) ekonomer, efter att ha berättat en jävligt rolig men läskig berättelse som fått oss att garva. Vi garva för övrigt ganska mycket.
Nicole var alltså och fixa sina naglar. Jag förstår mig inte på tjejer som gör det, men Ok.
Innan dess så var jag på apoteket och köpte, för å fylla på lagret, med lyckopiller!!

Å seeeeen gick vi tillbaks till skolan där det var en liten modevisning. Det var roligt.
Nu har jag ätit lite nudlar. Och nu så, första gången på dagen så känner jag mig hungrig. Och det är efter att jag har ätit!!

Puss å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0