Shayne Ward Breathless

Hej.
Idag får jag sova ensam! Nicole har varit och pluggat hos KIm hela dagen så hon vågar inte ta sig hem såhär sent. Vilket jag förstår.
Fick nämligen skjuts hem vid halv tolv tiden och såg hur mycket fullisar det var ute, så jag skulle ändå säga åt henne att stanna där istället för att behöva gå genom stan själv.
I alla fall.
Vi åkte till Lager157! Det ligger tydligen preeecis utanför Ulricehamn, som i sin tur ligger tyyp 40 min bussresa från Jönköping.
Köpte ett armband, två baslinnen och ett par underkläder.

                                  

Bussresan var bäst. ÄÄäälskar att få sitta, titta ut (speciellt när naturen har sina färger just nu!!) och få rensa på alla tankar. Och dagdrömma. Mmmm..OCH MUSIKEN!! Åååh.
Jag fick låna ett par headset av Nicole, både hörlurarna funkade. Bäst!

Seeen så har jag väl inte gjort så mkt mer. Gabriella kom hit. Vi gick å fika med Christina och Carol, sen åkte vi till Ica Maxi och handla gräddstuvad pyttipanna och lite chips och åkte upp till Gabriella, dit Oraka också kom. Hon fyller nämligen år idag!
Så nu är jag väldigt väldigt mätt.
Och jag har även ätit godis idag!

Jag ska få sova på Nicoles säng!! YEI.
Min säng har fått punka, har jag sagt det?
Mmm..märkte det i veckan faktist. Men sover man två på den så går det bättre ;p
Nu ska jag nog sluta skriva. Ville bara säga HEJ!
HEJ!

Kommentarer
Postat av: fabbe

vaarför en bild på en tvättmaskin??:P

2008-10-12 @ 20:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0