andra hälften av helgen

Hej och God afton!

Jag har varit borta lite, skönt kan ni nog tycka.
Efter sista inlägget så gick jag ner och fika med Gabriella, sen så gick vi för att hyra en film (21) och köpte med oss chips och melontuggummin (i lösvikt) och åkte upp till Bymarken, där hon bor.
ÄLSKAR deras soffor. Jag döör. Såna ska jag lätt ha sen.
Eller, vi hann springa upp till mig så att ja kunde packa med mig pyjamas eftersom vi ändå hade planerat att hänga dagen efter så var det lika bra. Och det skulle vara lite för sent att ta bussen ner igen efter filmen.

Vi kollade på den och den var riktigt bra. Han var söt som fan. Det var mitt enda krav..eller ett av mina två krav.
Det ska vara minst en snygg skådespelare.
Ingen skräckfilm. Eller knappt action...man blir faktskt rädd av ljudet!!

Sen la vi oss.
Gabriella mmmmmmmm:ar i sömnen.
Och jag vakna av att jag prata i sömnen.
Vi hade våra diskussioner under natten alltså.

Hon väckte mig redan vid halv tio!! Höll på att dö. Om det inte vore för att vi sov på bottenplan så skulle jag ha slängt mig från fönstret.
Runt ett tiden åkte vi till a6 där vi köpte oss ett par stövlar. Sen blev vi hungriga redan efter det och åt hos Ilhams älskling hehe.
Gabriella åkte till sin frisörkurs medans jag åkte hem med Samora och hennes bror som vo träffa där. Men innan så hann jag handla mat på Coop.
JÄÄÄKLA billigt det är där i jämförelse med hemköp alltså!
I jalla fall.

Vi åkte hit till mig och jag börja att vispa vaniljsås och laga pajen. Sen gjorde jag chokladpudding. Ashur kom, Gabriella slutade och kom och så joina Oraka oss också.
Men sen så blev de inte nöjda så vi gick ner till coffehouse ändåå.

Och här sitter jag nu.
Imorgon ska jag hem till Samora för att äta mat! Mmmm.
Sen så ska vi till MediaMarkt, för samora har hittat en Micro och dammsugare för två hundra spänn! Det är i princip gratis.
Sen så får vi se om jag lyckats övertala henne till typ..Ikea eller nåt:D

HA DET BRA,
ZALGA


Kommentarer
Postat av: Hans-Martin

abry svara på frågesporten, sluta vara en så dålig förlorare!

2008-09-22 @ 13:44:27
URL: http://notalljokesarefunny.blogg.se/
Postat av: tess

Nu har bloggvärlden plötsligt fått en ny sida med över 10.000 besök på ett dygn. Det är Madde som enbart 20 år har lämnat jorden. Hon dog i en ovanlig form av cancer.



Peter har givit sig själv en utmaning att se till att samla in 100.000 kr till Lucia åt Barncancerfonden. Det skall gå med bloggvärldens hjälp och med sann Maddeanda. Madde har varit viktig för många, hennes texter är verkligen fantastiska liksom hennes mammas och hennes killes.



Ni hjälper honom väll??



Hoppas att du länkar till inlägget så att det går att nå målet åt Barncancerfonden. Samt att du vill ge ett bidrag.

http://enbart.blogg.se/2008/september/080916-enbart-gastblogg-av-anne.html

//Tess



2008-09-22 @ 16:44:03
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0