DansDansDansDansDansDansDansDansDansDansDansDansDansDansDans

Jag älskar dans. Dans är det bästa som finns. Dans och musik. Och helst kombinerat. Aaahh. Det går inte ens att beskriva vad de två kan göra med en!!

Jag kan dansa i timmar och jag kan kolla på dans i timmar. Det är en fröjd att se någon SOM KAN dansa, dansa. Ibland plågas jag när jag ser folk som tror att de kan dansa, dansa. Men bra att de gör det ändå. Man ska ge det ett par försök, snart så har man rytmen.
För ca två veckor sedan såg jag på So you think you can dance - det absolut bästa programmet på riktigt, riktigt länge. Årets upplaga är grym, de har ett nytt radarpar av koreografer som gör helt fantastiska danser. Och just denna dans, för två veckor sen döda systemet.
Kommer inte ihåg vad killen och tjejen som dansa till det hette, men jag vet att det var Leona Lewis - Bleeding love som var låten till dansen.

Alltså, det går verkligen inte att beskriva. Så jag låter väl bli.
Jag VILL kolla på dansen om och om igen, men vågar inte youtuba för då lär vinnaren avslöjas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0