en dum men rolig kommentar

Jag kom på en rolig sak som hände på lektionen idag.
Men innan vill jag bara säga att jag verkligen inte menar illa och att allra minst menar jag någon något ont.
Med reservation att jag hört fel, men läraren berättade att man som muslim inte ska dricka alkohol då man lever på denna värld, men när man kommit till paradiset så får man dricka, dock inte så mycket så att man blir bakfull(?)
- Inte undra på att de begår självmord då!! Sa en kvinna som satt längst in i lektionen.

Alltså, nu låter det som att alla satt och snacka en massa skit om Islam och muslimer, men så var verkligen inte fallet. Tvärtom! Och dessutom så är det inte första gången den kvinnan slänger ur sig såna kommentarer.
Men just i det ögonblicket, mitt i seriösa diskussioner så skrattade vi faktiskt.

Så nu, God natt.

Kommentarer
Postat av: Fransi

vad är det för mening att dricka alkohol utan att bli bakfull?

som att runka utan orgasm.

2008-09-03 @ 02:42:51
URL: http://notalljokesarefunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0