en väldigt nära döden upplevelse

Hej.
nu har jag energi nog att skriva.
Fyfan vad fest detvar igår..och jag var riktigt full alltså. Jag har inte varit det på LÄNGE.
Jag sover på en luftmadrass (inte en tunn..utan riktigt fet och stoor) och det var inte LITE jobbigt att resa på sig TVÅ ggr under natten för att svepa i sig ett par glas.
SKönt att få den där törsten igen!

Och jag drömde askonstigt. Jag drömde om Sibar, hennes bröder och mamma. Och vi sitter och äter hennes mammas (mosters) underbara mat då jag berättar om min natt, att jag varit astörstig, varpå hennes bror (min kusin) säger, till sin andra bror: shit, kommer du ihåg när vi var så unga eller?
Och just då ringer SIbar och väcker mig.
Timman innan hade Sandra ringt mig,
Och halvtimman innan det så hade SAmora skickat två sms
"VAKNAAA!!!!"
"VAKNAAA!!!"
Moget?
Jag ringer upp och tror at hon står utanför min dörr eller nåt.. men hon ville bara att jag skulle vakna bara för att de vaknat tidigt.
Jag skrek efter SIbars samtal.
Iiiiirriterande.

Men jag gick upp efter att ha kontrollerat att jag har alla mina kroppsdelar kvar.
Diska upp efter våra fyllekäk hos mig, som vi hade vid tre på natten.
Drack världens starkaste kaffe och kolla på bilderna från igår, som ni nu kan se på facebook och kände att FAN, kaffe räcker inte! jag behöver ngt mkt starkare!! haha

Sen kom Samora och hämta mig, vi åkte till Dragon och köpte med oss mat.
Gött att vi fick beställa från servitören direkt istället för att stå i den milslånga kön. Väl där så höll Samora på att välta vra flaskor tusen ggr...men jag och mina reflexer!

Och nu alltså.
Fyfan, vad äckligt.
Vi kör mot Råslätt och vi har precis svängt in från motorvägen och är ca 100 meter ifrån parkeringen...
Det finns en annan avfart från gatan över som kommer ihop på samma väg som vår väg..men de som kommer från den vägen har väjningsplikt och det kommer självklart en bil från den vägen och vi tror ju självklart att kvinnan ska stanna...
MEN TROR NI ATT HON GJORDE DET?!
Hon typ gasa på som om hon ville dö, på riktigt alltså.
Jag skrek för att Samora hade inte hunnit reagera så hon tvärbromsar ner från 100km/h och från femmans växel..det var så grovt så att hjulen inte ens hann med.
Och kvinnan foooortsätter!!!! ALltså. Det går inte ens att beskriva hur nära det var.
Hon skulle ha kört in från Samoras sida in på motorhuvudet och får bil skulle mosas mot väggen som var vid min sida, vilket då skulle betyda att jag skulle ha mosat med bilen.

Jag svor som in ii helvette och TUTA sönder kärringen men hon åkte vidare!!!
HON. ÅKTE. VIDARE!!!!!!!!!!!!!
Vi körde efter och tuta och sen peka vi finger.
Jag skaka i typ en hela timma.
Lugna ner mig lite efter att ha pratat med min far bara.
Det var riktigt läskigt.


Sen så har vi väl inte gjort så mkt mer. VArit hos mig Sen fikat. Sen kom Nicole! Och jag och hon har suttit här med varsind ator. Jag fixa lite morötter med citron och salt som vi knaprat på.

Och snart så lägger jag mig nog. Jag får inte sova bort dagen.

Gonatt.
Och ta hand om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0