enda aff-anhängaren som är kvar i stan

det är jag! okej, ashur är också kvar..men ändå.
Vem stannar i jkpg när aff möter örgryte idag?
Världens match är det idag!
Toppmötet!

De två lagen har mött en annan gång, då var det en kvalmatch.
Värsta matchen jag någonsin varit med om.
Aff ledde och vi var redo för fest. Vi såg hur allsvenskan öppna sina dörrar och välkomnade oss.
Enda till en liten fucker gjorde mål på övertid.
Övertiden är en helt annat femma. Fyra minuters tillägg när matchen hade rullat på som den skulle...

OCH, vi befann oss i Göteborg.
Vi satt och böla hela vägen hem till Södertälje.

NU MINNSANN. Nu FAAN äre deras tur att böla hela vägen till tönt-borg.
Ledsen Marcus Allbäck, jag brukar heja på dig..meninte idag. Idag och i år är det VÅR TUR.

AFF ÄR DOM BÄSTA!!

Undrar om någon har tänkt att informera om ställningen medans jag sitter på lektion...

KOM IGEN NU FF!!!

Kommentarer
Postat av: Robert

jag vet inte om det är försent, men assyriska förlorade, med 1-0. eeh det var ett riktigt snyggt mål iaf! peace!

2008-09-17 @ 23:02:46
URL: http://notalljokesarefunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0