fylleblogg

Aaaaaaaaaaaaallllt¨såååå.
Just nu är jag lite runt om fötterna, om jag säger det så. Det är ett under att ja ens kan hitta rätt på tangetbordet efyterdom det är kålmörkt o mott rim. Och anledningen till att kag var glad över att bo mittemot ett hotell igen var et gäng killar som nu är tillabks...men nu är jag inte alls glad igen.
Nu måste ja helamin lägenhet i mörker så att de inte kan se mig.
äckligt nju


men annars så har ja haft en rolig kväl.. coh ilahm är inne på ,sm"!!!!
Hahhahaah hon har varit på sittning
och isdtället fö r att fråga henne om hon har haft kul så råka jag klicka på kuk. hahahaha
fy fabian för xalga alltså.

Nej man kommer jag att må illa imorgon?
aaa
Kommer jag att ångra att ja skrivit ngt här?
Aaaa

Men jag ommer inte att ta bort något
Hehe

Vi får se om ja somnar nångång

Men ilham e också full. hon erkände det precis!!! hon måste ha druckir de båda cidrarna eller ölen dom bjudit på sttningen. allrså..BÅÅÅDA.
Då e hon aspackad

jalla hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0