Ge.Mig.Mat.Feed.Me.

Nu är jag hemma och det känns skönt.
Åt en massa tabboule. Två proppfulla portioner.
Mmm, vill ha mer nu.
Är redan hungrig. Vafan är det med mig?!
Anyway. Nu är jag hemma och allting luktar gott. Varför har saker och ting en tendens att lukta illa hos mig? Jag som missbrukar softlan?
Mitt linne stank när jag skulle ta mig det nu.
Stank.
Alltså, mina kläder blir aldrig så smutsiga annars, här.
Jaha. Något annat så förbryllar mig är att det inte ekar när jag knappar på datorn.
Ljudet är öronbedövande.
Klick-klick. Ingen eko.

Nu ska jag gå å rota i kylskåp, frys och skafferi. Måste ätaaaaaaaaaahhhhhhhh

Ps: jag ska tamigfan kolla på idol i fortsättning om inte för något så för den nya snygga jurymedlemen andreas carlsson. Herregud!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0