Im having a bad day

Fan vad sämst dag det har varit. Det började igår och det exelterat (heter det så?) idag. Fyfan.

För det första så käka jag godis igår! Men det är jag inte så arg över..jag har bara  knappt inte ätit det på typ, snart två år.
Men det är skitsamma.
Jag blev mer arg över att jag börjat bita sönder mina läppar igen, jag slutade i fredags och igår började jag bita igen. Perkele. Idag har jag låtit bli i alla fall.
Det låter inte så farligt, men jag blir skitirriterad! Dte är skit svårt att sluta, jag har bitat i flera flera år. Och ibland så djupt att det gjort ont när jag ätit!!

Och det allra allra värsta är att jag igår fått reda på att den kursen som jag skulle börja läsa när mina de här tre tagit slut, blivit inställd!!
WTF liksom?!
Och den enda kursen som de har att erbjuda nu är "Mellanöstern"...skit kul. Verkligen releterat till mitt program!! Och..haha..det roligaste, jag kanske inte ens kommer in för det hade varit många som sökt den!!
Så idag har jag bara ringt runt till skolan, csn och sånt skit.
Den som känner för att falla ihop i det svarta hålet som är fyllt med ångest kan bara ta och ringa csn!!
Jag har inte ens ansökt om mitt bidrag...jag har alltså levt på min Scania lön enda fram till nu. Vadå spara?

Och idag känner jag att min sällskapssjuka börjar att komma tillbaks. JObbigt värre. Skönt ändå att tjejerna kommer snart.

Nu ska jag gå och sätta mig i ett hörn och sura!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0