it´s dark outside and friday

Hej!

Det är redan mörkt. Klockan är 8 och det är redan mörkt!!
Aaaaaandas...

Klockan är som sagt..oh shit...hahaha, jag höll på att dö i en hjärtattack precis, lyssnade på en lugn låt från Ashurs iPod (som sitter i en såndär högtalar grej) så jag hade höjt musiken och låten efter det började självklart med höga toner så jag hoppa till så nästan hela bordet vällte. Hehe

I alla fall, klockan är åtta..Samora slutar nu. Hon kommer förbi mig snart och vi ska köra upp Ashurs madrass till honom och sen ska vi gå och handla en massa gottigt att Ä T A.
Och hyra film.
Och så ska vi ha en sån kväll!

Jag kanske sover över där. Lika bra när jag är så rädd av mig nu när en idiot (läs; Fransisco) har skrämt upp mig. Och lika bra när det ändå är fredag vilket gör att det är fler gäster i hotellet..och jag vill inte se dem!
Fast än så länge så är det ingen som bor i rummen som jag ser från mitt kök, lika bra.

Imorgon så åker Samora till sthlm för att se på nån arab konsert i globen.
Och då ska jaaag...ingen aning vad jag gör! Hoppas att det soliga vädret som varit i sthlm idag kommer ner hit, då kan jag tänka mig gå ut och promenera runt Munksjön eller vid vätterstranden.

Hur ska ni spendera era fredagskväll?
(Jag förväntar mig inte att någon svarar...)

Kommentarer
Postat av: fab

Jag jobbade! bakis som fan är man idag! :P

2008-09-20 @ 15:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0