min hjärna försvann där bakom trädet i skogen långt långt härifrån

Hej å go afton.

Här sitter jag, grymt mätt och längtar till att klockan ska bli tillräckligt mycket så att det är Ok för mig att lägga mig.
Jag drömmer så gott (när jag vääl sover alltså, har fortfarande sömnproblem) att jag längtar till varje natt numera!

Jag ringde Nicole på rasten idag för att jag visste att hon också befann sig i skolan någonstans.
Hon ringde upp efter ett tag och berätta att hon satt i bilen påväg till hem?!
Haha.. hon är så galen så det inte finns.
Ingen väska eller något fick hon med sig.

Alltså, idag på lektionen satt jag och bläddra i min kalander och såg att jag missat en lektion på denna kurs!!
Och JAG VET att jag pratade om denna lektion innan..så jag kanliksom inte bara ha glömt det såå.
Jag minns att jag pratade med Johan, som då var i Södertälje och undrade vad vi skulle göra i helgen då han skulle vara här.
- Jag har lektion på morgonen men är ledig från och med klockan tolv!!
Så jag VET att jag vetat om det! Men huuuur i hela fridens namn kan jag..liksom, bara glömma bort det?
Jag blir så himla iiirriterad!! Jag har förvisso häftet som vi ska ha läst för att täcka föreläsningen. MEN ÄNDÅ!
Shit alltså.
Jag ska kolla bland arkivet här för å kolla vadfan min hjärnan höll på med i torsdags kväll!
Så, vid såna tillfällen är det grymt med en blogg!
Hehe.

Puss hej

Kommentarer
Postat av: Sören

HAHAHAHA Vad FAN är en "kalander"?!?!

hahahahahahahahaha jag tror det kom lite kiss nyss när jag skrattade

2008-09-19 @ 11:45:10
URL: http://notalljokesarefunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0