min nya drog

                       
Något jag lagt märke till är att jag har en ovanligt starkt kärlek till sköljmedel.
Eftersom de flesta studenterna bor i en etta och har då säng och kök i samma rum, borde ta detta tips. Det är guldvärd.
Just nu har jag inte så stort behov av det eftersom min säng är i ett avskillt rum ifrån köket. Men ändå har jag typ hällt ut en halv flaska redan...

Du gör såhär, när du känner för att byta luften i lägenheten:
tar en kastrull.
Ha i vatten, typ..två tredjedelar (jag använder små kastruller)
Och ha i en tredjedel sköljmedel.
Så fort det börja koka så sänker du ner värmen till ettan eller tvåan så att det bara osar.
Då och då kan du ta kastrullen och vandra runt med den i lägenheten.
Och så sniffar du in lukten av renhet
.
Lätt som en plätt.

Jag har hällt i två koppar med sånt och lagt in i min garderob också, så mina kläder alltid ska lukta softlan.
Nu är det Ikea som gäller!
Puss,
Zalga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0