Nu är det morgon! Eller är det lunch? Ska vi slå ihop måltiderna?

Guten morgen!!

Jag har sovit som en häst, vakna för  någon halvtimma sedan och nu sitter jag med min kopp kaffe och halvuppätna macka.
Jag lovar att för två sekunder sen så var jag proppmätt och kunde inte få i mig en enda bit till, men nu nu när jag skriver så har jag blivit hungrig igen.

I jalla fall.
Måste börja lägga mig tidigt, hatar att gå upp vid den tiden då resten av landet betar av sin lunch. Vaknade när min roomie skulle till skolan för hon tappa allt hela tiden och skåpen i köket stängdes lite hårdare än normalt. Måste ta ett snack med henne idag.
Hehe
Jag försöker att låta läskig, eller åtminstone lite arg. Men vem fan bryr sig om sånt?

Idag ska jag nog plocka undan lite här i huset. Mat behöver jag inte fixa eftersom vi har en massa sallad över från igår. Men jag och Samora ska iväg och käka nånstans på stan idag, hon har ett häfte som är fullt med "2för1" - himmelriket ju!!

Fast det är ju i och för sig OM jorden inte går under.
Hahahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0