pip... pip... pip... pip... pip... pip... pip... pip...

Heej.

Vilken dag det har varit!
Jag tviinga mig upp ur sänger, efter att ha drömt sjukt konstigt och efter många avbrott i sömnen i form av sms och samtal. Förstår folk inte att jag ligger och sover kl.12 på en måndag?
Gick upp och fixa frukost till mig och Nicole och efter ett litet tag gick vi mot Ikea.
Haha..Samora hade helt rätt om att kombinationen Ikea och Nicole inte är den bästa. De två hade tydligen varit där tillsammans då jag var hemma.
Hon skulle peta på allt och inte nog med det så skulle hon testa det i luften.
Ett exempel. Grytlappar, fast i vantar. Grytvantar? Grythandskar?
Anyway. Då måste hon ta på sig dom och låtsas öppna en ugn, ta ut en form och lägga den på ugnen.
Hahaha.
Samma sak med stekspade, hon kan inte bestämma vilken av dem två hon ska köpa. Så hon står och låtsassteker i luften.
GAAAH. Tjejer.
(Ok, Nicole..taskigare än så här kan jag inte skriva om dig. Jag vet att du vill att jag ska göra det, försökte faktiskt få det att låta som en jobbig grej när det egentligen var ganska så roligt och gulligt!)

Efter att ha handlat en hel blå ikeapåse så gick vi mot bussen och åkte till Råslätt för att få käka mat hos Samora. KUBBE! Mmmmm.
Seeeeeeeeen, efter maten alltså, så gick vi till WIllys och handla så mycket mat att slutsumman var lika hög som summan på Ikea.
Efter det åkte vi hem till oss och baka kladdkaka.

MEdans Nicole baka och samora satt vid datorn och klaga på allt så försökte jag att bygga en grej jag köpte till badrummet.
Efter ganska så många aggro-fall och svordomar så var allt klart...bara det att hyllan stod sne.
Just då kom Kim och hennes kompis Jesper in.
Jesper är en glad Göteborgare som fixa min hylla!! HAHAHAHA
Okej, han fixade den där hyllan så den står rak nu...och fick mig att lova att börja gilla Göteborg.

Efter en stund så kom Nicolles kompis Jakob hit också och efter ytterliggare en stund, Ashur.. Fullt hus ännu en dag.

Batteriet till vårt brandlarm håller tydligen på att ta slut för den piper lite då och då.
Det började förra veckan, höll på i typ tio minuter. Sen igår, i tjugo minuter. MEN NU FAN GER DEN IINTE UPP!!!
Jag känner mig som Pheope i vänner!
JAG har ställt mig på en stol och försökt att få ner den Men den vägrar.
Eller..ok...jag är för kort...
Men sen så kom Ashur, och han skulle försöka, det gick men vi kunde inte få ut batteriet.
För ett par timmar sen ställde jag mig där igen och försökte i typ...tjugo minuter. Tills slut fick jag kramp i hela kroppen.
Idjottjäveln ger sig inte!!
Så nu piper det hela tiden. SKIT KUL.
Jag blir helt galen.

Nu måste jag ta och lägga mig.
PIP.PIP.PIP.PIP.PiP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahah ja kommer ihåg när vårat brandlarm pep, skiiit störande!!



Speciellt mitt i natten!!

2008-09-24 @ 12:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0