semester-uppdatering

Nej, men man kanske ska ta och blogga lite också.
Jag har semester, sen om man kopplar av mer här i Södertälje eller inte, är en annan femma!
Jag kommer inte ens ihåg vad jag gjort? Fikat, check. Yrat på stan och kollat på samma kläder dubbelt, check. Umgåtts, check. Ätit, dubbelcheck.
Riktigt skönt att få sova på ens egna grymma säng!!
Kollade på face off i torsdags, bra film. Har faktiskt inte sett den innan.
Igår åkte vi in till stan och käka på Libanon meza lounge. Det var gott, men som sagt..vi äter samma käk som vi får hemma men betalar bara äckligt mycket pengar för det.
Hehe, det var riktigt kul där när hon fråga om vi var redo för köttet. Hahahaha. Fyfaaan.
Man trodde att Ilham hade gråtit i typ två dagar, som om någon precis sagt NEJ vi ska inte käka planka som denna person precis lovat henne till och dessutom tänkt att bjuda henne på den.
Så mycket tårar var det.
Fast dessa vad mer av glädje och framförallt, lättnad.
ahahaha.

Tidig kväll faktiskt! Vi var hemma redan vid ett va? Inte ens mina föräldrar, som var på bröllop, hade hunnit komma hem!
På tal om bröllop, så är det dags för bröllop nummer två ikväll. Ser, konstigt nog, framemot det! Har inte dansat på länge känns det som.
Och dessutom får jag ha på mig min nya favvo-klänning! Igen!

Jag vakna för tre timmar sen och åt en STOHOOOR macka. Nu är jag redan hungrig.
Och jag ska få mat.
Får själv bestämma när vi alla ska äta, hehe. I´ve got the power.

Igår kollade jag på How I met your mother. Och garva så högt så att mamma var tvungen att komma in till vardagsrummet för å kolla vad som var problemet.
Aha, det är bara zalga, måste hon ha tänkt. För hon gav mig en sån "vad-har-jag-gjort-för-fel-för-å-få-denna-dotter?"-blick.
Hehe.

Nu säger Zalga att det är dags för mat.
Öl eller Raki till maten? Hmmmmmmm hmm - det gäller att börja tidigt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0