Sitter på bussen mot Södertälje

Just nu stter jag på bussen, men det förstog ni nog redan när ni läste rubriken...
Vi har precis lämnat Linköping.
Och nu funkat mitt internet, det gör det inte när vi åker igenom byarna utanför Jkpg.
Jag har redan ätit upp min macka och mitt naturgodis hehe

Jag chattar med Ilham som inte tror att jag är påväg hem. Bara för att jag är online antar jag, därför fotar jag min dator, så att man kan se vår konversation och så ser man sätet med fönstret i bakgrunden - och mmsar det till henne. Bevis.
Hehe

Nej men nu ska jag kanske försöka sova.
Jo, haha.. som om jag vore en tant. Eller en person som gjort något "Jobbigt" idag. Det jobbigaste jag gjort var att få ner till en inredningsbutik, köpa ett mått (som hade nyckelpigor på, som mönster!) och gå till skolan och sen tillbaks för att mäta mina fönster. Riktigt jobbigt och påfrestande.

Puss å kram vi ses på stan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0