Skratt. Garv. ASG. LOL. HAHAHAHAHAHA. HOHOHO. HEHEHEHE. HÖHÖHÖ. AAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHA!!!!! Och pizza.

Hej och god dag!

Det är fint väder idag, sthlms väder kom hit och bjöd oss smålänningar på det. Hehe..OSS smålänningar. Jo jo. Jag har varit borta alltför länge.

ÅÅÅ min dröm!!
Jag drömde att det var back in the old daysjag Sibar och hennes bröder drev kafeterian ihop igen. Eller, drev och drev...jag och sibar jobbade arlset, knäna, armbågarna, magen, fötterna av oss hela sommaren, och dessutom på helger lite då och då.
Men annars var det de som jobbade.
MEN ÄNDÅ.
Det var, förutom vi fyra, min kusins killkompis som typ sitter ihop med honom. Vi brukar säga att det är hans pojkvän, för han är verkligen med ÖVERALLT, även på våra släktfester. Hehe.
(Ni som känner min kusin kopplar direkt vem det är)
A men i alla fall, mitt i allt blir vi rånade!! Av en som också läser MKV, haha..från ingenstans liksom!!
Jag lurade henne lite..men sen blev vi rånade ändå, fast inte av henne.
I alla fall.
Sen träffar jag en kompis och hans kusin, som också är en kompis till mig..och jag pratar med dem lite, sen så säger han något ord som vi tydligen använde oss mycket som barn och jag fliiiippar ut i aaasgarv. Sånt där häärligt garv ni vet? Fyfaaan, jag kunde inte ens andaaas.
Sen springer jag och hämtar Sibar, så att hon också ska få skratta,och säger: lyssna lyssna på vad ...har att säga!! Och så berättar han det roliga, men lämnar det där ordet. Och jag, mitt i allt garv försöker be honom att säga det men sen så börjar alla att garva åt mitt garv..för att jag skrattar SÅ PASS mycket.
Är inte det härligt? BLAND DET BÄSTA JAG VET!!

Och det skummaste är att Sibar ringde mig idag, och jag och hon matchar ADLRIG våra telefonsamtal..vi är alltid ihop med någon och det gör att vi oftast pratar på deltid liksom. Att man pratar med varandra och personen man är med.
Men idag klaffa det och det första hon säger är:
- Zalga! Kan inte du komma hit nu?! Jag vill skratta!!!
Skratta!!
För det första; drömmen!!
För det andra: Nu har hon tamigfan erkännt att jag är den som får dem att skratta! Indirekt! Och våga påstå något annat.

Jag har alltid påstått att jag är den roliga bland oss. Och sen ifall de skrattar åt mig eller med mig spelar ingen roll..de skrattar i alla fall!
Till skillnad än vad de får mig att göra..Ilham, aa du är tråkigast. Idsala, du är sorlig. Sibar, skrattar åt en vägg som är blå. Fabbe, hon är mitt blod och kött så hon är rolig.
Hähähä

Nu till något annat.
Jag hann inte äta klart min frukost innan jag var nere på stan med Samora. Hon kaosar med kläder innan arabkonserten hon ska på idag.
Jag var till stor hjälp. Varje gång hon fråga om något plagg var fint så sa jag nej.
Knappt en timma senare så var jag hemma, redan hungrig.
Jag åt lite chips, som smakade illa.
Nån timma senare gick jag ner till en pizzeria här omkring och köpte mig en kebabpizzza med extra sås. Och nu är jag så mätt att min hjärna håller på att sprängas.

Nu väntar jag på att bli hungrig igen så att jag kan få äta!!
Men det klaffar nog med fikat jag tar med Gabriella senare.

Tjarråååaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0