småsmåsmåproblem

Oj, kom precis på att jag inte har bloggat idag. Illa illa. Ni som väntat så fint.
Not. Haha

Jag vaknade ganska precis då Nicole kom hem från skolan, det vill säga....vid tolv. La mig vid två igår menkunde inte riktigt somna. Måste ta och vända tillbaks på dygnet. Gillar inte sånt!


Jag har precis klätt på mig och ska snart ner för att möta Samora och resten på stan. VI ska nog käka.
Men jag har ett litet problem.
Klädproblem.
Jag har på mig en tunn tunn tubtopp som bara sitter åt vid brösten, den fladdrar ner till strax under rumpan och eeh..det sitter så pass löst att jag inte känner av att den trillar ner under bhn.
Och jag måste använda den, annars blir jag förbannad och börjar funderar på vilka plagg jag hade kunnat tatt med istället för den här skiten.
Så jag får väl gå runt med hårt grepp om den hela dagen.
Eller så får folket i stan se sig för en nip-slip.
Jkpg goes hollywood. Tjoho.

Nu ska jag trilla neråt! Pussar.
Zalga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0