still I miss you somehow

Jag har packat med mig en tv i resväkan, får väl se hur den klarar av hela resan. Antingen så gör den det, eller inte. Jag kan inte bry mig mindre just nu.
Jag vet att jag skulle ha med mig massor till Jkpg, sådant som jag missa sist, men jag kan inte komma på något nu.
Hatar att packa. Packar hellre upp än ner.
Jag mår så illa just nu så jag kan spy i vilken sekund som helst och jag har så ont så jag hoppar ut från ett fönster vilken sekund som helst.
Ena sekunden svettas jag, andra så fryser jag.
Var tog mina lyckopiller vägen?!

Just nu vill jag inget hellre än å ligga i min kalla lägenhet i jkpg på någon madrass och tycka synd om mig själv. Där kan jag ligga enda till typ onsdag eftermiddag, för då måste jag plugga.

Nej, nu ska jag banga i huvudet i betongväggen. Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0