tråk kväll med stördnatt och störd dröm

Godmorgon...I guess.

Igår kväll efter det att Nicole kom hem från träningen så sprang vi ut till närmaste stället som är öppet sen på kvällarna (det var iofs inte så långt att gå) men det är det enda stället som är öppet ju! Pressbyrån stänger först av alla här. Haha.

I alla fall.. hon köpte en massa lösgodis medans jag köpte två plattor med mörkchoklad och naturgodis som inte ens var naturgodis. Istället för yohurt så MÅSTE det ha varit vit choklad - för det smaka SKIT.
Vi kom hem och hon fick låna mitt internet eftersom hon har en uppsats som måste in.

Aaaaalltså. Vadfan gör man när man inte har någon Tv eller internet?
Man blir ju helt handikappad.
Jag la mig på sängen och kollade på alla mina bilder och videoklipp på mobilen.
Jag kom in till köket igen och kollade igenom alla mina bilder från dator (och ni vet att jag fotar GANSKA SÅ MKT) så det var en hel del foton.

Sen började jag att skala morötter som jag ¨åt med massa citron, salt och spiskummin.

Sen läste jag en och samma tidning för typ...tredje gången.

Efter det började ögonen att bli torra och jag passade att lägga mig.
Men tror ni att det gick?
Nej.
Jag fick ont i halsen.
Och så var det ganska så ljust i rummen pga kökslampan.

Jag somna inte in förrns tjugo minuter innan Nicole kom och la sig och då vaknade jag igen. (Och jag hörde Ushers - seperated??)
Jag som fixa så att jag fick drömma om det jag ville!
Sen då jag ville sova om så var det nån idiot kärring som skrek utanför fönstret.
Sen blev skriken ännu värre och grövre så jag gick upp och såg att det var några som bråka.
Sen kom polisen och det blev lugnt.

Och märker ni hur rekordtidigt jag är uppe eller?!
Jag TVINGA upp mig från sängen.

Men vilken jävla dröm jag hade!
Jag drömde att jag och en kille (som tydligen var någon pojkvän, för vi var grymt kära) hade tagits fasts av någon rysk maffia (eller någon annan östeuropisk maffia) och vi skulle typ dö.
Men väl där så hade vi lyckats prata med andra fångar så att de skulle hjälpa ut oss.

Men sen när maffian kom för att kontrollera allt så var det en jäkla bitch så skvallra på oss så dem tog killen ifrån mig (jag vet, rena rama dramaqueen är jag i mina drömmar!) och jag ställde mig upp och skrek sönden äckel kärringen som skvallra på oss, sen kom hennes mamma och skällde på mig och höll på att hoppa på mig, jag lovar på allt.
Men jag satte dit dem. Och gick därifrån.
Till slut hamna vi på ett ÄNNU VÄRRE ställe. Eller jag gjorde det.
Och där var Sibar?
Jag försökte rymma, men skulle hamna på ett ställe som var ännu ännu värre.
Men sen såg jag min farbror där? Han berättade att han hamnat i fängelset. På riktigt alltså.
Jag ba, vf? Mamma pratar ju med er flera ggr per vecka och hur har jag kunnat missa att du suttit inne i flera månader?
Då sa han bara att jag skulle försöka ta mig ut med den där killen så fort som möjligt.

Sen vet jag inte riktigt HUR det gick till. Men vi hitta en utgång och vet ni hur utgången var?
Som Fabror ankas rum med pengar ni vet? Fast en nerförsbacke med pengar och vi blev så glada för att vi var påväg ut, men vi visste inte helt säkert om det verkligen var vägen ut eller ännu en återvändsgränd eller ngt värre ställe.

Men vi kom ut i vattnet! Och vi var tydligen strax utanför afrika. Och vi blev till Arial och alladin! HAHA
Det var härligt.

Nu ska jag äta frukost.

Kommentarer
Postat av: fabbe

okej de där va en av de sjukaste(!!) shabou drömmarna jag hört!:P

2008-09-16 @ 22:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0