hon sa

Alltså, HEJ.
VIlken dag!
Promenerade upp till a6. HUr härligt som helst att få GÅ igen.
Och jag har köpt en SKIT snygg spegel. Och köpt massor med andra grejer!
KOm hem och insåg att den ena skålen jag köpte var sönder:( blev lite ledsen faktiskt.
Sen så börjar jag att städa lite, diska allt. Efter ett tag börja folk att droppa in. Och vi åt.
Patricia hade blivit inbjuden i sista sistasekund så hon tog med sig en tårta, jättegulligt:) Och Nicole (min framtida sambo) hade bakat kladdkaka...som mer smaka som en vanlig chokladkaka hehe.

Nicole, Samora och Ashur har varit kvar hos mig enda tills nyss då de gick. Innan de gick hann vi prata en massa om kontakter och sånt (jag och nicole) Samora och Ashur satt och chatta med den här Axel igen...
SKa bli kul att bo med henne! Hon flyttar nog in nästa tisdag...
Sen helt plötsligt så kom vi in på hur mkt pengar vi sparar på att bo ihop. Och då börja de att titta biljetter till London. Och ser jag Samora med min lur pratandes med min mamma?
Aha.
Så vi ska till london i oktober.

Men det allra roligaste var ändå mitt samtal med pappa. Han berätta att han träffa mannen som hjälpte mig att få jobbet på Scania idag.
Han hade frågat om hur det går för mig och hur jag mår och så.
Pappa hade i sin tur frågat om vad de hade tyckt om mitt jobb och då hade han svarat att de var JÄÄÄTTTEEEENÖJDA.
Och vet ni vad? Det gör mig tusen miljoner driljoner gånger så mkt gladare än att få åka till London.
HErregud.
Jag var så orolig.

Jag. är. trött.
Gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0