SödertälYEAH!

                      

Guten morgen!
Idag är dagen jag får komma hem.
Men idag är också dagen då jag lär vilja hoppa från femmans våning, inte för att få dö utan att för att lida. Lidandet lär inte vara lika tufft som att sitta på bussen i 4.20 h.
Minns sist jag åkte bussen. Den hade inte ens vänt för att börja tjura ut genom Jönköping stan. Tanken hade redan flygit in:
När faaan är vi framme?!
Åhåhååå.
Innan jag åker har jag en del att fixa.
Måste ner till hemköp för att köpa ett måttband för att mäta mina fönster med.
Ska förhoppningsvis köpa tyg och grejor hemma. (Till gardiner alltså, känns inte särskillt spännande med ett helt hotell som kan kika in hur som helst)
Seen ska jag till skolan för att skriva på ett protokoll.
Så ska man hinna packa (inte för att jag har överdrivet med saker att packa)
Vänta på att bli hungrig så man får äta kycklingen. ANnars så måste jag slänga den, och det vill jag inte.
Jag vill gärna ha en matsäck med mig (med de goda mackorna!!) Jag ska bre allt som är kvar i påsen så att jag inte slänger det också när jag kommer hem.
Men det gör ingenting, jag har blivit ett proffs på att äta! Herregud vad jag ätit denna veckan.
Jag ska äta i 4.20 timmar så att resan blir trevlig sådär.
Sen ska jag få mat hemma också.

Hehe. Nu längtar jag lite till att få åka. För då får jag äta, hehe.
Undrar vad vi ska göra idag då? HAHAHA. Jag gör faktiskt inte det.
JAG VET, att vi lär sitta på bacino. SNart måste de döpa en varsin stol efter oss, eller efter ER ;p
Imorgon då? HAr en del äranden på stan. Sen blir det säkert fika på bacino.
På fredag ska vi ut. Egentligen är vi bjudna på ett bröllop, men jag känner mig inte pigg på att gå alltså. Har ännu ett på lördag!
Ja, två bröllop på en och samma helg.
Sen är det söndagsfika på bacino. Eller är det fotboll? Lär ju inte vara det, brukar inte ha den turen.
Måndag åker jag hem. Men jaghinner nog med en fika till på bacino! Haha.

Å herregud. Nu vill jag bara DRA. Orkar inte vänta. Är redan rastlös.
Hej hej.

Ps. visste ni att Hasse Aro är från Södertälje? Det gjorde inte jag faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0