bevakade av en läskig man. vi dör.

Hej å go kväll..

dagen har konstigt nog inte gått i aggressionernas tecken!
Efter inlägget så ringde jag mormor och morfar för att checka läget.
Det första min mormor sa:
KOM HIT! Jag och din morfar och precis satt och vi ska äta!! KOM OCH ÄT!!!

Hehe.
Ni ska bara veta vad jag mobbade mormor när vi var i bulgarien. Mamma var inte så glad över det. Haha.
Men jag är sån, kan jag inte reta sönder en människa så tycker jag heller inte om denne tillräckligt.

Samora informerade detta till alla som var hos oss igår. "SÄG IINTE DUMMA SAKER FRAMFÖR ZALGA, FÖR HON HAR EN BLOGG OCH JAG LOVAR ATT HON SKRIVER UTAN HÄMNINGAR!!"
Haha. Nicole blev genast nyfiken och gick in för att kolla om jag skrivit något elakt om henne, vilket jag inte hade förrns igår dårå..men bara för att hon bad mig.

På tal om dumma kommenterar.
Ashur berättar att hans kompis har flyttat till Vilhemsro.
Då frågar Nicole:
Ligger det i Spanien?

Haha. Samora blev SÅ NÖJD. Hon skrek: ZALGAAA!! HÖÖÖRDERU? Hörderu hennes kommentaaar?
Hahaha. Helt störda.

Alltså. Live - blogg.
Det står en man i "lyxrummen" längst upp och tittar ut från fösntret. Förstår ni hur läskigt det är? Man ser bara en man i kostym. Man ser ingen ansikte. Jag kissar på mig, lovar på allt.
Hoppade precis runt i hela lägenheten av rädsla.
Och Nicol ligger på golvet av asgarv. Varför säger jag inte exakt.bara att jag är rolig.
men fan alltså. Om gubben inte försvinner när vi lägger oss så svimmar jag in till sömn alltså.

Ännu mer live blogg. Nicol svär åt brandlarmet men tillägget "samtidigt är det skönt att ha larmet...man känner sig liksom inte ensam, man har någon att prata med"
"Och du känner inte att det har gått för långt när du börjat prata med ett brandlarm?"

Om ni är snälla så jag något extra roligt imorgon!
Nu ska jag kika på fler gymnasium.
Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0