En hög med bilder

Hej igen.

Han som gifte sig igår var sibars gudfars son - långsökt? Nej inte alls. Vet inte om jag nämnde det innan.
Jo, jag fick lite bråttom sist.
Ilham plingde på. Jag trodde att vi skulle ses hos Idsala för en gångs skull haha
Två minuter senare så var Idsala också här.
En stund senare så kom även Sibar.
Vår kompis har nämligen troförlovat sig! Så vi åkte hem till henne och gratta henne och fnittra.
Eller asgarva.
Vi var ganska så flippade idag. Vi fick för mycket socker hos henne så vi blev väl ganska så höga av det och skratta hela vägen ner till stan, där vi tog den obligatoriska söndags-fikat.

 Det var väl den enda bilden från bröllopet som jag inte hann ladda upp.
Men sen så har jag en del andra jag kan bjuda på!
De där två är förresten Idsala och Dino, mina två kusiner. Dino fyllde förresten 14 igår, så han fick stå ut med en massa pussande från hela släkten, hehe.
Och idsala kommer dessutom att döda mig för att jag laddat upp den här bilden!

  
Det här var för en vecka sen då vi käka Tacos hos mig. På bilderna ser ni Samora, Ashur, Gabriella, Patricia och Nicole!

 
Min supergoda frukost och den bamsestora taco-wrapen jag fick till av alla rester!

     
Här är från i fredags då vi åkte upp till Libanon meza lounge. På tredje bilden ser ni min syster nummer tre, vi stötte på henne påväg ut.

Och en sista bild på min snygga klänning och mitt grymma ärr på vänstra ben. (Jag kan svimma bara tanken av jag varit med om det, men jag var tydligen grymmare som liten!)

Visst är den för snygg? Hehe

Nu ska jag kolla vidare på Will Smith..eh, jag menar The Hitch.

Kommentarer
Postat av: Maria - Fashion, Fame and Everything in Between

SNYGGGIIIISSS I ROSA KLÄNNING! :)

2008-09-07 @ 23:18:08
URL: http://mariamelle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0