white chicks!!

Så nu har jag ätit. Och är riktigt mätt. Fy fy.
Spaghetti med köttbullar, avancerat värre.
Men jag åt lite gurka och tomat till!

Eeeeh. Och nu är jag uttråkad igen.
Nu är det bara fyra timmar tills alla kommer och bombar min lägenhet.
Nu skulle jag vilja kolla på White Chicks, den skulle sitta bra nu. Hehe

"Im .soo. frikkiiin. pissstt."

"oh my goood ihiihi"


Och om ni trodde eller tyckte att jag var sorlig innan så går det inte upp mot det här.
Jag kollar på White chicks klipp på youtube och vet på ett ungefär vad dem säger haha (har inget ljud på datorn)

- o my god you guys theres the lalala sisters
- sooo HOT
- hot? sen säger hon något om att dom bråkat och hatat varandra enda sen barnsben
- did i say hot? eeh i mean NOT. Look at them. Eeeeuuu.
Sen kommer tjejerna fram och säger något elakt till the white chicks

- exsquize me?
- oh no yooouu diiiiddnntt
Och sen säger dem något elakt och sen kontrar de andra blondinerna
Och här...alltså HAHAHAHHAA kolla på the white chicks HAHAHAHAHAHA värsta danseeennn
Asså hahahahah va FUUUULLAAAAAAAAA
Sen säger han något elakt.
Och kompisarna bakom blondinerna garvar enda tills den ena vänder sig om och ger dem mördarblickar
och säger
- oh yeah? Well your mother is soo stupid...(kommer inte ihåg resten)
Och så säger han något om att hennes mamma är så gammal att hennes bröstmjölk har blivit till pulver
Så säger hon
- your mother is soo like....soo like...blablabla you go. eller your turn.


HAhahaha för roligt.
Och sorgligt..

Kommentarer
Postat av: Per-Åke

jag tycker synd om dig. jag ska starta en pengainsamling till dig så att du kan ha råd att köpa dig ett liv!

2008-09-13 @ 17:51:07
URL: http://notalljokesarefunny.blogg.se/
Postat av: elisha

och jag tycker synd om dig för att du ens palla skriva sånt skit?

2008-09-13 @ 22:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0