I refuse to pay for her misstakes

Tjo.
Här sitter jag i mitt kök, har precis "fixat middag" till alla. Slog ihop min fantastiska tonfisksallad (gjorde två olika då min roomie är en sån som knappt äter något) och så hade vi två besökare, Samora och Kim! Kim är Nicoles klasskompis.
Nu har våra besökare åkt hem till sig och Nicole har diskat och städat upp efter mig, hehe.. det är så det ska vara (ILHAM!) hehe.

När jag skulle träffa Samora, tidigare idag, på stan så insåg jag att jag glömt halva sminknecesären hemma. Så det var bara att köpa nytt!
Dessutom så hade min kära syster använt mitt sovlinne, medans jag var hemma så jag tog aldrig med mig den hit. Så en sån fick jag också köpa!

Imorgon måste jag upp lite tidigare för att hinna med allt, försökringskassan, biblioteket, studentservice och bla bla bla.

Jag har faktiskt ingenting att skriva om idag. Så, ha en trevlig kväll!Puss

Kommentarer
Postat av: ilham

ingen kommmentar zalga!!!

2008-09-10 @ 19:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0