Vad folk gör i ett hotellrum - på riktigt. Del 2

Alltså.
HJÄLP?!
Ni vill inte veta vad jag precis sett två stycken göra i ett av hotellrummen!!
Okej. ni vill.

Jag hade precis stekt två ägg för å käka med en bit bröd ( aaa jag är redan hungrig!!!) aaa...och sen la jag min mobil som jag börjat använda för musik igen vid datorn, så att det skulle kännas som om det var datorn som lät. Bara sådär. för min egen skull ni vet...aaa..sen dog min mobil.
Så jag....ee....går till hallen för att ladda mobilen...jaa, eftersom laddaren låg där..och...JAG LOVAR att mina ögon bara svepa över sådär. Och jag ser ett könsorgan springa runt i ett hotellrum med en tröja handen och skrattandes.
Och det blir värre.


Det kommer ett till könsorgan springandes med en tröja.
DOM SLOG VARANDRA MED TRÖJORNA!!!!
Och dom skrattade!!!
OCH JAG GRÄT! Ingen ska behöva se något sånt.
Ingen.

Och och och...fan. det borde inga psykolog besök med hyran. Ingen vill se några medelåldersmän busa omkring i ett hotellrum.


Dags att börja förkröka redan nu? Om ni bara visste!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: fabbe

EEEEEEEEEEEEEEEEEEKKK HAHAHHAHAA

2008-09-15 @ 00:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0