Varning!Varning!Varning!Varning!Varning!Varning!Varning!Varning!Varning!Varning!Varning!Varning!Varning!Varning!Varning!

            

Nej, det är ingen god morgon.
Jag la mig som Zalga igår och vakna upp som monstret imorse, bara så att ni vet. Och det bästa för allmänheten är just nu att hålla sig så långt ifrån mig som möjligt, jag har redan skrikit sönder människan som försökt att argumentera mot mig och jag håller mig inte ifrån att göra detsamma med dem andra.

Jag spelar musik jättehögt så jag slipper irritera mig på någons röst. Ingen speciell, bara det att jag kan irritera mig på minsta lilla grej.
Och jag ska packa idag. Haha.
K  A  O  S.


ÅVARIHELVETTEÄRMINALYCKOPILLER?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0