ahli träning

Det är andra dagen irad jag kollat på Dr House som går på fyran, den är riktigt bra faktiskt!
Var och tränade step med Samora men hann dra med mig Nicole också. Jag tog fel på tiden, vi började tio över fem men var där fem i fem, så vi la dit tre såna plattor nästan längst fram i salen och gick för att ""värma upp".
Detta var alltså jag och Nicole. Vi typ SPRANG i sån maskin för både armar och ben i tio minuter, jag var helt svettig innan passet ens börjat.

Det var en vikarie idag som jag rådiggade. Passet var mer dansigt än konditionigt, haha...men my good så mycket svett det blev. jag blir stolt över varje svettdroppa, för de är så sälsynta. Inte för att det blev en endaste droppe, men ändå!

Innan vi kom hem så handlade vi hem tacos, lagade, åt och fick en skrattattack då jag berättade en sak som hade med en prins, en ferrari, osynliga make-up-artister och frisörer och versaci och allra sist en angelina jolin hahahaha
hoppade in i duschen, torkade håret och sprang ner till ett fik här på samma gata som mig där jag och samora kollade på ishockeyn. Vi pratade mest. woho

Nu är jag trött och hungrig!! Nicole är ute och festar och jag sitter hemma och är arg över min jäkla hotmail inte funkar. just den dagen då man får ett mail av vhs, hur passande är inte det? inte för att jag bryr mig om jag kommit in eller inte, tror faktiskt inte att jag vill plugga på sommaren längre. men ändå! hur komiskt är inte det?

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0