allting sker av en anledning

Weeey-hej!

Sitter på min säng i min pyjamas och softilerar. Jag är ledig idag, woho. Synd att det inte är så fint väder som det har varit de senaste dagarna!
Introduktionen gick bra igår, inte så svårt som jag hade trott men vet ändå att man kommer att bråka en del med programmet under kursens gång.

Efter skolan så möttes alla här hos mig, samora, johan, ashur och nancy. vid porten träffade vi gabriella som inte fick komma upp till mig (skoj). Vi tog en promenad på stan innan det blev för kallt och alla gick hem till sig. Här träffade jag Nicole och vi började att uppdatera oss om allt vi varit med om de senaste 1½veckan vi varit ifrån varandra.
Vilken skillnad det är ändå. Från i söndags då jag satt hemma med ett fullspäckat hem, alla mina mostrar på plats, mammas mostrar, mormor och morfar, mina kusin (till och med idsalas elaka bror var där - han som säger att jag är djävulens rådgivare HAHAHA) och det var inte bara fullt med människor, även fiiiika. MMMMMmmmmmmm
Jello, glass, chokladbollar, muffins och massa annat. mmmmmm
vad har jag här? djupfrysta sommargrönsaker, om det är fest så har jag chilisås över hahaha
eller inte

Fyfan så trött jag var igår. Jag verkligen kämpade med att hålla upp ögonen för att göra min dagliga runda på nätet. Har knappt varit uppkopplad då jag varit hemma. Till slut stängde jag av datorn och skulle kolla på andra avsnittet av scrubs då jag däcka. Alltså, däcka. Jag vaknade inte till förrns 8 på morgonen och min första tanke var "å just det, jag är i jkpg" sen sov jag i två timmar till.
Typ elva timmars sömn!! Hur skönt är inte det?!

Vi steg upp båda och åt frukost och pratade mycket politik. Sen så kom hennes kompisar hit och de åt tacos och nu är jag lite hungrig så jag ska fixa lite fresch kött till mig. Om tre timmar ska jag och Samora boxas i 75 min, ska bli så skönt! hoppas vi har energi för att träna lite mer i gymmet efter passet.

Annars så har jag en softdag. Fått två mycket bra och roliga telefonsamtal av pappa. Pratat med Sibar som förbarmat sig över Bambi qutchuq hunden som kräktes på deras soffor, hahahaha aaaldrig har jag träffat en hund som är så envis som den där jäveln hahaha, hon ska alltid ha sista "ordet".

Nu ska det lagas och ätas!Pyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0