beat it

ååå html och css hela dagen. man känner sig lite sådär just nu.
men kul är det! faktiskt.
jag och en klasskompis gick iväg till mitt favoritställe i jkpg för å käka och när vi kom ut igen så sken solen! WOHO!!!
Hoppas att det håller sig till imorgon :-)

Idag, på morgonen kom jag på en sak då det gäller lukter. Främst parfymer.
Jag ÄLSKAR källar-lukt. alltså, my god. jag får huvudvärk av all inandning så fort jag är i en källare. vet inte ritkigt vad det är som luktar, men gott är det. och hos oss är det blandat med tvättmedel, tvättmedel är också sånt som luktar så gott så att man bara vill äta upp det!!
Bensin! Nån sorts bensin (ingen aning om vilken) luktar också sådär, djävulskt gott.
Spray. Vissa sprayar som bara luktar...sprayliksom. Mmmmm!!!

Då det kommer till parfym.
Om det är någon parfym som jag bara vill bränna upp är DKNY äpple-parfymen. JAG HATAR DEN. Uuuuuuuff. Fruktparfymer överhuvudtaget, det luktar för starkt. Odören liksom våldtar ens näsa.
Tvål-parfymer är skönare..såhär, softparfymer. MUMS.
Jag har blivit helt svim-kär i en burberryparfym som jag måste införskaffa fortast möjligt. eller om någon snäll skäl kan ge den till mig, tyyyyp IMORGON?
THE BEAT gahhh

Jag har precis druckit kaffe, så jag ursäktar.
Om två timmar ska jag på mitt älskade step-program. Saken är den att vi ahr en vikarie och det är hennes pass som är så bra! Hon var med i förra veckan och hon är med idag som sista gång. tråååkigt, för jag äälskar programet!

Nej, men man kanske ska ta och gå hem? Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0