dreamgirls

tjo å tjipp - god morgon!

Hahahahahahahahahahahahaha aaaaalltså, VAD jag har drömt inatt! Jag vaknade vid halv sex tiden och skrattade åt min dröm.
Jag drömde att jag, Sibar och Idsala var the dream girls och fabbe var vår konstiga manager! HAHAHA aaaaaaalltså, jag dör. Jag var självklart den som sjöng å så ;-) Men MY GOD vad kul det var när jag vaknade och inåg vad jag drömt om hahaha
att vi seriöst turnerade runt i Sverige å allt. Hahaha oj o joj

Dokumentären om Bonniers var hur bra som helst, jag diggar dem stenhårt. Att svenska regeringen i princip vände ryggen mot dem under andra världskriget, trots att de bott i sverige 150 år är skrämmande. Men det var andra tider då I guess. Kul att dokumentären visar en helt annan sida av dem än boken jag läst.

Ska snart till skolan och ha en låå-ååhång dag. Bra att jag kom på matlåda fem minuter efter att hemköp hade stängt! Jag får handla något på skolan. Efter skolan så ska vi fixa klart får lilla film som vi håller på med, jag spelar en pessimistisk jävel haha - en fabbe. höhö

Nä, nu ska jag röra på mig. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0